{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kløen og sår på hovedet forsættelse
  • #1   7. apr 2013 Inden barbering.

profilbillede
  • #2   7. apr 2013 Efter

profilbillede
  • #3   7. apr 2013 Efter

profilbillede
  • #4   7. apr 2013 Sådan ser det ud lige nu

profilbillede
  • #5   7. apr 2013 Jeg synes det ligner en omgang hotspot..

• #6   7. apr 2013 Mette: Det var umiddelbart også det som der blev skrevet i det andet emne.. Min det har ikke spredt sig og er blevet bedre efter jeg duppede det med klorhexidin.. Det væsker ihvertfald ikke, men det er en lille smule hævet på højre side, det kan også lidt ses på det sidste billede.

• #7   7. apr 2013 sikke da en omgang. Men ja, forsæt med at vaske med klorhexidinen, og hvis det spreder sig yderliger tag forbi med dyrlægen, hvis ikke det spreder sig og bliver bedre så forsæt behandlingen smiley

• #8   7. apr 2013 Ligner virkelig hotspot, eller måske noget allergisk reaktion s: stakkels muf

• #9   7. apr 2013 Ja, jeg forsætter ihvertfald med klorhexidin, vasker det igen her inden så længe. Prøver at holde ham fra at klø i det, så det ser lidt pænere ud nu..

Mit umiddelbare gæt er at han har spist noget han ikke kan tåle, evt noget af hvalpens foder og så har han fået en reaktion på det. Så nu fodre jeg dem i seperate værelser og håber på det bliver bedre.. Men det har endnu ikke spredt sig til andre steder eller blevet større..

• #10   7. apr 2013 Ja kunne være, evt babysalve (panthenol) til evt kløe og smerte/svie smiley

• #11   7. apr 2013 Ved ikke om jeg har noget af det liggende derhjemme.. Er lidt bange for at proppe for meget på såret, da jeg gerne vil have det får "luft" og heler.. Han virker ikke irriteret af det, kun lige da jeg skulle barbere området, der var han ikke tilfreds. Men han er ligeglad med at få klorhexidin på, jeg duppede det nemlig bare på med en vatrodel. Der sad han lige så stille..
    Håber bare det snart går væk, det ser ikke pænt eller rart ud.. Han ser også lidt fjollet ud med ingen hår der på hovedet.

• #12   7. apr 2013 Gætter os på Hotspot.

• #13   7. apr 2013 Forstår jeg godt, det også synd. Man hader når ens muf er skidt tilpas

• #14   7. apr 2013 Jeg tror også det er hotspot, har læst det kan komme af en allergisk reaktion.. Men spreder det sig ikke vildt hurtigt? For det har ikke spredt sig, men han vil gerne klø sig i området, men han får ikke lov.

Synes hverken det blevet bedre eller værre her i dag. Har vasket det 2 gange med klorhexidin og vasker det igen her inden vi smutter i seng. Undre mig bare over det ikke har spredt sig, da jeg netop læste at det er noget møg når de først har fået det og det spreder sig med lynets hastighed..

• #15   8. apr 2013 Du har jo fjernet pelsen og dens grobund. Hotspot elsker fugtighed. Havde du ladet pelsen sidde havde det nok spredt sig endnu mere smiley

• #16   8. apr 2013 Ja okay, her til morgen synes jeg det ligner sig selv. Der er kun det område over højre øje som er lidt rødt/hævet.. Men det er ikke blevet værre, men jeg ringer alligevel til dyrlægen og hører dem ad. Der skal vel en behandling til før det forsvinder? det går vel ikke væk af sig selv ved brug af klorhexidin? smiley

• #17   8. apr 2013 Nå jeg har lige talt med dyrlægen og hun sagde at umiddelbart lyder det ikke til at det kræver behandling når nu det ikke har spredt sig. Hun siger jeg gjorde det rigtige i at fjerne håret og vaske det, nu hvor selve området er tørt så skal jeg bare lade det være og se om det ikke går i sig selv.. Ellers skulle jeg ringe hvis det blev værre..

Så nu håber jeg det går i sig selv.. Han får ihvertfald ikke lov at komme i nærheden af den lilles hvalpefoder, da jeg tror det er det som satte det igang i og med han altid har haft en reaktion på royal canin. Så nu håber jeg det går over i sig selv igen..

• #18   8. apr 2013 Super godt smiley Godt du fik pelsen af hurtigt, selv om det ikke er kønt smiley Men det vokser jo heldigvis ud igen

• #19   9. apr 2013 Jeg er rigtig glad for alle jeres råd og hjælp smiley her i dag ser det allerede bedre ud, hævelsen er væk og huden er ikke så rød mere. Det kun lige "såret" over det ene øje som er slemt. Men har lige taget et billede smiley vaskede det ikke i dag, da jeg ville se hvordan det ville udvikle sig uden, men tror lige såret bliver vasket her i dag.

Men det har helt klart været godt at få håret væk, det havde jeg ikke tænkt på at gøre hvis ikke i andre havde sagt det, så det dejligt med hjælpen herinde smiley

profilbillede
  • #20   9. apr 2013 Hov, der skulle selvfølgelig stå jeg ikke vaskede det i går, men vil gøre det i dag smiley

Kommentér på:
Kløen og sår på hovedet forsættelse

Annonce